Sprekers

jay

Jay Ramsanjhal is voorzitter van DynamicsHUB, de grootste onafhankelijke business community voor klanten van Microsoft Business Applications.

Jay heeft in het verleden als partner bij een management adviesorganisatie strategische projecten begeleid op het snijvlak van business en digital. In zijn huidige rol zit hij regelmatig aan tafel bij eindklanten, leveranciers en Microsoft en faciliteert hij gesprekken tussen deze groepen.

Daarnaast spreekt hij over digitale disruptie en innovatie, en is evangelist van Digital Engagement, waarbij hij de nadruk legt op de wijze waarop effectieve inzet van digitale technologie kan leiden tot een betere klanttevredenheid. Hij is daarnaast de bedenker van het Digital Engagement Framework, een strategisch transformatiekompas wat organisaties helpt om Digital Engaged te worden.

Martin Vooijs | PET Power

Martin Vooijs is Manager IT bij PET Power. Martin is op dit moment druk bezig met de digitale transformatie van PET Power, om de organisatie klaar te stomen voor de toekomst en de bijbehorende doelen te behalen. Hij heeft veel ervaring op het gebied van bedrijfsprocessen binnen en rondom Microsoft Dynamics. Daarnaast is hij lid van bestuur bij DynamicsHUB en zal hij tijdens zijn sessie dieper inspelen op zijn ervaringen bij PET Power.

DynamicsHUB Foto Martin Vooijs 1
LeoRietbergen

Leo Rietbergen | CRM Specialist

Leo Rietbergen is freelance CRM specialist. Hij geeft advies, training en begeleiding op het gebied van succesvol Microsoft CRM gebruik. Leo staat bekend om zijn enthousiaste manier van kennis overdracht. Zijn 25 jaar CRM ervaring omvat o.a. Contactmanagement, Key Accountmanagement, Marketing Automation, Customer Journey, Customer Engagement, Personas, Rapportage, Hij focust zich graag op de 3 belangrijkste (CRM) succesfactoren; Doel, Middel en Mensen.
Doel | Strategie, motivatie | Wat willen we bereiken, wat zijn de KPI’s, SMART
Middel | Technologie, Data | Wat zijn de middelen die we hebben / kunnen kopen
Mensen | Cultuur, kennis & vaardigheden | Wie moeten het doel gaan realiseren

Randy Scheepers | CRM Business Coach

Al meer dan vijftien jaar werkzaam op het snijvlak van strategische, tactische en operationele vraagstukken, waarbij de verbinding tussen Klant, Business en ICT centraal staan. Mijn naam is Randy Scheepers en ben een ondernemende en creatieve CRM Business Coach, Klant Succes Maker en Gamification Coach.

Gamification zet ik in als motivatie en adoptie oplossing, voor o.a. verkoopafdelingen en klantenservices, om het bewustzijn, inzicht, betrokkenheid en performen bij medewerkers en management te verbeteren. Gamification = het speldenken en speltechnieken toepassen in een professionele werkomgeving waarbij plezier, leren, inzien en doen wordt aangejaagd bij medewerkers en management.

randy scheepers