Bedankt voor het bezoeken van de

dynamics-logo_digitaal2017

DIGITAL IMMERSION

Op woensdag 1 november 2017 bezoeken meer dan 700 eindklanten en partners het grootste Europees jaarcongres over Microsoft business software en de laatste strategische en digitale ontwikkelingen. Het in contact treden met andere collega’s uit de markt, partners en Microsoft is voor veel bezoekers één van de belangrijkste redenen voor deelname aan dit event. Het team van DynamicsHUB ging dit jaar aan de slag om een volledig nieuw programma met topsprekers uit verschillende sectoren en industrieën in elkaar te zetten, waarbij het opdoen van kennis, netwerken en match-maken centraal staat.

Het thema Digital Immersion geeft de 10e jubileum editie van Dynamics Experience vorm. Naast een inspirerende keynote over de laatste strategische en digitale ontwikkelingen biedt het event meer dan 30 sessies over operationele, tactische en strategische onderwerpen. U kunt presentaties, roundtables en inhoudelijke klantcases verwachten op de assen van upgrades en migraties, Dynamics 365 (NAV, AX en CRM), Data & Analytics, Internet of Things en Digitale Transformatie.

 

PROGRAMMA

ochtend

Centrale Hal
Podium 1
Het Plein
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
Registratie & Koffie
09:00 - 10:00
Tijd
09:00 - 10:00
Locatie
Centrale Hal

HUB Lunch
12:00 - 13:00
Tijd
12:00 - 13:00
Locatie
Het Plein

middag

Showing All
Presentatie
Round Table
Manufacturing
Financial Services
Professional Services
Education
Retail
Podium 3
Podium 5
Podium 6
Podium 7
Podium 8
Podium 9
Podium 10
Podium voor Drinken
Foyer 3 - Boardroom
Restaurant 1
Podium van de Kunsten | Level 2
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
Integratie D365: Flexibiliteit met het Microsoft Integratie Platform | Codit
13:00 - 14:00
Codit
Type Sessie
Presentatie
Track
Manufacturing, Professional Services, Retail
Sessie Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 3
Spreker
Steef-Jan Wiggers

Integratie met Dynamics strategisch? De wereld verandert, nieuwe technologieën komen op en uw integratieplatform en uw Dynamics omgeving moeten daarop mee bewegen. Welk platform kiest u, of houdt u in stand, om zowel on-premises als met de cloud te kunnen communiceren? Dankzij de komst van Microsoft Azure en haar nieuwe integratiediensten zijn er legio mogelijkheden. In deze sessie komen de diverse aspecten van on-premises en het Azure platform aan bod. U krijgt een helder overzicht van de opties en hoort keuzes en overwegingen om de juiste keuze te komen.

GDPR (AVG) compliant met Dynamics 365 for Finance & Operations | KPMG Crimsonwing
13:00 - 14:00
KPMG Crimsonwing
Type Sessie
Presentatie
Track
Financial Services, Professional Services
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 5
Spreker
Marta Schäferová & Marina Benassi

Hoe kan mijn organisatie met Dynamics 365 for Finance & Operations GDPR (AVG) compliant zijn?

Naast de speerpunten van de GDPR bieden we in deze sessie een overzicht van huidige mogelijkheden in Dynamics 365 for Finance & Operations voor GDPR (AVG) readiness. Kortom een informatieve sessie over de speerpunten van de GDPR met een speciale focus op de strenge(re) eisen voor registratie, consensus en kwaliteit van de persoonsgegevens die worden verzameld.

CRM, een key element in uw Customer Experience | Macaw
14:30 - 15:30
Macaw
Type Sessie
Presentatie
Track
Retail, Professional Services
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 5
Spreker
Rob Eskes

In The Age of the Customer is het van het grootste belang om relevant te blijven voor je klanten. Klanten willen namelijk het gevoel krijgen begrepen te worden door hun leveranciers. Bijvoorbeeld door het juiste product of dienst op het juiste moment en voor de beste prijs aangeboden te krijgen. Als klanten zich niet begrepen of zelfs niet serieus genomen voelen, dan is de kans groot dat ze naar een concurrent gaan. Daarom moet je als organisatie ‘customer obsessed’ worden. Alles om de klant en zijn beweegredenen te begrijpen en daarnaar te handelen. Door de klant de best mogelijke ervaring via verschillende kanalen te bieden, bijvoorbeeld via mail, persoonlijk contact en de website.
Hiervoor is het noodzakelijk om alle beschikbare klantdata (zowel online als offline) bij elkaar te brengen en optimaal in te zetten. Rob Eskes, CRM Evangelist van Macaw, vertelt waarom en legt uit hoe je dat doet door sales, marketing en analytics te combineren.

Email Marketing and Marketing Automation for Dynamics 365:  Benefits of Campaign Automation | ClickDimensions
16:00 - 17:00
ClickDimensions
Type Sessie
Presentatie
Track
Retail, Professional Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 5
Spreker
Linda Johnson

Campaign automation involves sending a series of relevant and timely communications to prospects or customers over time. These automated campaigns respond to the recipients’ actions, thus creating a more personalized experience. We’ll look at 5 departments within your organization that can benefit from the use of automated campaigns saving time and valuable resources while increasing your revenue.

Hoe de juiste Power BI dashboards zorgen voor betere business! | Hillstar
13:00 - 14:00
Hillstar
Type Sessie
Presentatie
Track
Professional Services, Manufacturing
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 6
Spreker
Klaas Mollema

Data = Groei.
Maar om die groei eruit te halen, moet je wel eerst zien wat die data je vertelt. Een lijstje met statische cijfers zegt nu eenmaal niet zoveel als een interactief dashboard in Power BI. Tijdens deze sessie leer je in korte tijd hoe jouw bedrijf zijn data voor zich kan laten werken. Bijna alsof je een extra collega hebt die constant alert is en precies ziet wat er overal in de onderneming gebeurt. Dat is de toekomst van Business Intelligence en Analytics.

Klaas neemt een van de specialisten van de Power BI Brigade mee die vertelt over zijn dagelijkse praktijk en citeert uit eigen werk. We inspireren je en laten je zien hoe jij in korte tijd data omzet in waardevolle inzichten voor iedere afdeling binnen de organisatie.

Praktijk Case: Digitalisering van uw inkomende factuurstromen | ISProjects
14:30 - 15:30
ISProjects
Type Sessie
Presentatie
Track
Financial Services, Manufacturing
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 6
Spreker
Steven van Oeveren

Van inboeken tot controleren en archiveren: het verwerken van facturen kost onnodig veel tijd. Facturen raken snel zoek of blijven te lang liggen, waardoor u het overzicht verliest. Digitale factuurverwerking biedt de oplossing voor deze problemen.

Steven van Oeveren, Manager Finance van Bilfinger Industrial Services vertelt u over de ervaringen met digitale factuurverwerking. Zij werken al geruime tijd met de oplossingen van ISProjects voor digitale factuurverwerking. Steven van Oeveren neemt u mee in alle onderdelen van het project: van de aanleiding via het keuzetraject en de testfase naar de praktijk ervaringen. Uiteraard gaat hij hierbij in op enkele mogelijke valkuilen en geeft hij u een aantal tips. Bezoek deze sessie om een heldere presentatie van alle facetten van digitale factuurverwerking te krijgen.

NB: Bilfinger Industrial Services gebruikt Microsoft Dynamics NAV, behalve de integratie werkt de oplossing vrijwel identiek voor Microsoft Dynamics AX en verschillende andere pakketten. Deze sessie is daarom ook voor AX gebruikers zeer interessant.

Business Intelligence voor NAV klanten | Ensior
16:00 - 17:00
Ensior
Type Sessie
Presentatie
Track
Manufacturing, Retail
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 6
Spreker
Marc Camerling | Vespo

Vespo Home Textiles is marktleider op het gebied van keuken-, badkamer- en slaapkamer textiel. Het succes van Vespo is echter niet alleen te danken aan kwalitief huishoud- en woningtextiel, maar ook aan goede beheersing van bedrijfsprocessen. Vespo heeft in 2016 het MS Dynamics Navision systeem geoptimaliseerd, maar kwam er snel achter dat er meer nodig is om de tactisch en strategische informatie in kaart te brengen. Vespo begon de zoektocht naar een rapportage oplossing met een aansluiting op MS Dynamics Navision en kwam al snel uit bij Ensior. Hiervoor werd de oplossing Analytics4NAV toegevoegd, zodat er beter gestuurd kan worden en weten de medewerkers goed waar zij op moeten letten. Door de inzet van standaard SQL en PowerBI kan Analytics4NAV snel worden ingezet. Bart Linders verteld vanuit zijn ervaring hoe Ensior hierin Vespo heeft ondersteund.

Gebruikersacceptatie: een uitdaging?! | Mprise
13:00 - 14:00
Mprise
Type Sessie
Roundtable
Track
Manufacturing, Retail
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 7
Spreker
Harro Knook

‘User adoption’ is een trending topic in IT land. Hoe zorg je ervoor dat de IT-oplossing die wordt geïmplementeerd ook daadwerkelijk wordt geadopteerd; wordt gebruikt zoals bedoeld?
Hoe zorg je ervoor dat de gebruikers de oplossing adopteren en omarmen? In de kern gaat het om kennis en kunde! Beide gebieden worden vaak onderschat tijdens een project. In projecten lijkt het toverwoord ‘train de trainer’ te zijn. In de praktijk valt het resultaat hiervan tegen: mensen snappen de oplossing niet, willen niet anders werken, weten niet hoe ze hun rol in het project moeten invullen enz. Anders gezegd: kennen en kunnen zijn niet op peil, de acceptatie is onvoldoende. Met alle gevolgen van dien.
Hoe kunt u user adoption tijdens en na het project regelen en managen? Tijdens deze round table draagt Harro Knook een aantal oplossingen aan om dit probleem te tackelen.

Leuke tool PowerBI. En nu? | Mprise
14:30 - 15:30
Mprise
Type Sessie
Roundtable
Track
Manufacturing, Retail
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 7
Sprekers
Harro Knook, Eelco Reijers

Ooit gestart als tool voor Self Service BI, is Power BI inmiddels uitgegroeid tot een complete suite die naadloos aansluit op Dynamics AX. Hiermee levert Microsoft een set van business analytics tools waarmee:
• data kunnen worden geanalyseerd en gevisualiseerd;
• data kunnen worden gedeeld;
• kan worden samengewerkt om een data gedreven cultuur in een organisatie te creëren.

Maar wat betekent dat nu voor u? Elke organisatie is verschillend en heeft haar eigen informatievraagstukken. Om PowerBI te kunnen inzetten op een manier die uw organisatie écht verder helpt, zullen keuzes gemaakt moeten worden. Graag nemen wij u mee langs een aantal aspecten die van belang zijn om deze keuzes goed te kunnen maken en zo tot een oplossing voor uw informatiebehoefte te komen.

Digital Services Journey van PET Power | STEAM Consultancy
16:00 - 17:00
STEAM Consultancy & PET Power
Type Sessie
Roundtable
Track
Manufacturing, Professional Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 7
Sprekers
Martin Vooijs en Michiel Dekker

In 2016 is PET Power gestart met het gebruik van de onderhoudsmanagement module in AX. Voor die tijd gebruikte de onderhoudsafdeling een papieren Excel registratie voor storingen en preventief onderhoud. Welke inzichten heeft deze transitie PET Power gegeven? PET Power heeft gekozen voor een geïntegreerde ISV oplossing voor Dynaway, maar waarom niet voor een best-of-breed oplossing stand-alone EAM of de standaard AX functionaliteit (field) service management.

Wat zijn de voor- en nadelen van een geïntegreerde oplossing? Is de oplossing voldoende procesgericht voor de onderhoudsafdeling van PET Power. Hoe heeft de mobiele applicatie bijgedragen aan de acceptatie door de eindgebruikers.

Na het afronden van de correctieve en preventieve implementatie gaat de digitalisatie verder richting integratie met de productie (planning) en implementatie van het reservedelen magazijn. Het einddoel is een volledige gedigitaliseerde werkomgeving voor de onderhoudsafdeling.

In 6 stappen van een digitale ambitie naar een concreet IT plan | HSO
13:00 - 14:00
HSO
Type Sessie
Roundtable
Track
Manufacturing, Retail, Education, Professional Services, Financial Services
Sessie Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 8
Spreker
Peter van Haaften

De breakout sessie / roundtable heeft als doel om samen met Dynamics gebruikers na te denken over de next step. Waar tot heden applicaties veelal als silo’s werden ingericht, is het nieuwe landschap van Dynamics gebaseerd op integratie en interactie met een veel breder landschap aan business- en productivity applicaties en analytics services, evenals technologie rondom data protectie & workplace solutions. Deze nieuwe technologie leidt in veel gevallen tot een herijking van het applicatielandschap, nieuwe vormen van IT-gebruik en verregaande interactie met klanten.

Niet het 1 op 1 vervangen van applicaties en functies, maar het doelgericht inzetten van integratie om Digital Transformation echt vorm te geven is het onderwerp van deze roundtable.

In een gesprek met CIO’s, IT-managers & digitale veranderaars wil Peter graag uw mening over deze reis bespreken en de HSO visie op Enterprise Architectuur delen.

B2B e-commerce in een tradionele sector: Implementatie en groei van een webshop voor bloemisten | Sana
14:30 - 15:30
Sana
Type Sessie
Roundtable
Track
Professional Services, Retail
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 8
Spreker
Gerard Wijma

Wat komt er kijken bij het opzetten en laten groeien van een B2B webshop met verpakkings- en decoratiematerialen gericht op Nederlandse bloemisten? Zo betekende de webshop onder meer toetreding tot nieuwe markten. Gerard Wijma, Operationeel Directeur bij Broekhof, deelt zijn ervaringen, gemaakte fouten en behaalde successen.

Digitalisatie van de Last Mile als marketingtool | Transsmart
16:00 - 17:00
Transsmart
Type Sessie
Roundtable
Track
Retail, Professional Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 8
Sprekers
Roger van Son, Edward van Luijn

Waar last mile logistiek voorheen als kostenpost werd beschouwd, is het inmiddels tot een sterke en onderscheidende e-commerce tool uitgegroeid waarmee de grote, bekende webshops een enorme voorsprong hebben opgebouwd.

Uitgebreide verzendopties in de check-out van webshops hebben een sterke invloed op de customer journey en de conversie, zoals in diverse publicaties te lezen valt. De klant bepaalt wanneer, waar en hoe hij een product wil ontvangen of ophalen, en wil constant op de hoogte zijn van de status van de order. Dit vraagt om veranderingen binnen uw organisatie: de klant bepaalt tegenwoordig het logistieke proces binnen uw bedrijf. Van push naar pull.

Wat is de impact van deze verandering op uw bedrijfsvoering? En hoe houdt u grip op de almaar complexer wordende logistieke processen?

De logistieke experts van Transsmart houden zich dagelijks bezig met dit soort vraagstukken. De wereld verandert snel. Om te overleven zal iedere organisatie ingesteld moeten zijn op deze continue verandering van de wensen van de klant. Biedt uw klanten de opties en die zij wensen en zie uw logistiek als een marketinginstrument, niet slechts als noodzakelijk middel om producten van A naar B te krijgen.

Tijdens de Round Table op Dynamics Experience bespreken wij aan de hand van praktijkvoorbeelden en opkomende trends hoe uw organisatie zich staande houdt in deze snel veranderende wereld. Wat zijn de belangrijkste zaken waar u op moet inspelen, wat gaat de toekomst ons brengen en hoe kunt u zich voorbereiden op de toekomst?

Alles over Microsoft Dynamics 365 en Dynamics NAV | Microsoft
13:00 - 14:00
Microsoft
Type Sessie
Presentatie
Track
Professional Services, Retail
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 9
Spreker
Jan Brouwer, John Speulman

In deze sessie kom je meer te weten over de laatste ontwikkelingen rondom Microsoft Dynamics 365 en Dynamics NAV. John Speulman en Jan Brouwer gaan in op de toekomst van het platform, wat dit betekent voor de verschillende producten en wat er nieuw is in Dynamics 365 en Dynamics NAV. Er zal in de sessie voldoende ruimte zijn om vragen te stellen.

Trek de juiste mensen aan en ontwikkel je organisatie met Dynamics 365 for Talent | Microsoft
14:30 - 15:30
Microsoft
Type Sessie
Presentatie
Track
-
Time
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 9
Sprekers
Aldert Kadijk, Isabelle Smeekes

De HR managers, recruiters, hiring managers en employees – self service van vandaag staan centraal in organisatorische transformatie. Ze zijn deskundigen op vele gebieden: cultuur, diversiteit, inclusie, medewerkersstatistieken, performance coaching, multigeneratie en divers personeelsbeleid, werkgeverbranding, teamflexibiliteit en aanpassingsvermogen, readiness, leiderschapsontwikkeling, opvolgplanning, compensatie, voorwaarden en digitale werkplekstrategie.

Met de Microsofts nieuwste Business App helpt Dynamics 365 for Talent organisaties een hoogwaardige ervaring te ontwikkelen en leveren in het talenttraject om betrouwbare, productieve en succesvolle teams te creëren die bedrijfsgroei stimuleren. In deze sessie leer je alles over het digitaliseren van HR en linkedin integratie binnen de nieuwe app Dynamics 365 for Talent.

Get Involved | DCI
16:00 - 17:00
Dynamic Communities Inc.
Type Sessie
Presentatie
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 9
Spreker
Andy Hafer

In deze sessie maak je kennis met Dynamic Communities en de voordelen voor de leden van DynamicsHUB. Andy Hafer, CEO van Dynamic Communities, vertelt over de verschillende user groups, welke sessiemogelijkheden er zijn en hoe je geïnformeerd blijft over de nieuwste ontwikkelingen op gebied van Dynamics.

Deze sessie is zeer geschikt voor bestaande leden van DynamicsHUB. DynamicsHUB houdt op met bestaan per 01-01-2018 en leden kunnen gebruik maken van de overstap naar Dynamic Communities. In deze sessie wordt verteld hoe je dit kunt doen.

Samenwerking Adobe en Microsoft Dynamics 365/CRM | BusinessBase
13:00 - 14:00
BusinessBase
Type Sessie
Presentatie
Track
Manufacturing
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium 10
Spreker
Emo Prins

In deze sessie wordt de nieuwe strategische samenwerking tussen Adobe en Microsoft aan de hand van een concrete case gepresenteerd en gedemonstreerd. Het geeft inzicht op welke wijze Adobe Campaign in combinatie Microsoft CRM en Azure Services samenwerkt en tot welke mogelijkheden dit leidt. Adobe gaat in op haar visie en positionering waarbij ze zich richt met Campaign op de grotere corporate en enterprise accounts. De samenwerking met Microsoft zorgt ervoor dat de organisatie toewerkt naar een ‘next level digital maturity’.

Welke voordelen levert Azure aanvullend op Microsoft CRM | BusinessBase
14:30 - 15:30
BusinessBase
Type Sessie
Presentatie
Track
Professional Services, Retail
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium 10
Spreker
Timo Bax

Sinds kort draait Microsoft CRM op de Azure infrastructuur en heeft dit veel invloed op de wijze waarop CRM wordt aangestuurd. In deze sessie wordt een kort overzicht gegeven van de Azure services in relatie tot Microsoft CRM. Met name voor customer intelligence, geautomatiseerde services en marketing automation is dit van toepassing. Tevens is er een korte demo hoe dit in de praktijk werkt. Doel van deze sessie is een beeld te geven welke mogelijkheden Azure Services oplevert als dit samen gebruikt wordt met Microsoft CRM.

Embedding van Microsoft CRM in de organisatie door Scrum | BusinessBase
16:00 - 17:00
BusinessBase
Type Sessie
Presentatie
Track
Retail, Professional Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium 10
Spreker
Timo Bax

In deze sessie gaan we uiteenzetten op welke wijze CRM goed wordt opgezet en wordt gebruikt door de gebruikers. Als het om het CRM-gebruik gaat is de projectopzet van cruciaal belang en zal veel invloed hebben op het succesvol gebruiken van CRM. De sessie geeft aan hoe Scrum wordt toegepast, aanhaakt op business voordelen en welke onderdelen daarvan succesfactoren zijn. Ook wordt aangegeven hoe de overgang naar Continues Delivery plaats vindt op het moment dat de organisatie CRM in gebruik heeft.

Bespaar op uw migratie naar een nieuwe versie van Dynamics AX/NAV | Quadira
13:00 - 14:00
Quadira
Type Sessie
Roundtable
Track
Professional Services
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Podium voor Drinken
Sprekers
Dennis Wolf, Niels Westerweel, Jos de Lang

Een migratie naar een nieuwe(re) versie van Dynamics kan makkelijker én goedkoper! Tijdens onze ronde tafel vertelt een tevreden klant hoe hij veel kosten heeft bespaard door Advanced-Forms® van Quadira te gebruiken. Door het heft in eigen hand te nemen en niet meer te leunen op dure specialisten. Met Advanced-Forms® heeft hij de vrijheid documenten precies zó te ontwerpen als hij wil en te versturen zoals zijn klanten het graag ontvangen.

U wilt dat toch ook? Advanced-Forms® is een gebruiksvriendelijke en flexibele oplossing om uw uitgaande documentstromen (bijvoorbeeld facturen, inkooporders, offertes en transportdocumenten) eenvoudig te automatiseren direct vanuit uw ERP-omgeving. Documentopmaak, -distributie, en archivering was nog nooit zó eenvoudig, snel en betaalbaar! Voor Dynamics NAV (2009 of ouder) leveren wij voor u, deelnemer aan deze ronde tafel, een gratis conversiemodule om uw huidige documenten te converteren naar uw nieuwe NAV-omgeving. NAV-versies van 2013 of hoger? Ook voor u is Advanced-Forms® dé oplossing. Voor Dynamics AX2012, AX7 en 365 for Operations hebben wij onze connector waarmee u snel en simpel toegang heeft tot alle functies van Advanced-Forms®. U heeft uw partner hier niet meer voor nodig én bent volledig klaar voor de toekomst!

Change management: keyuser zijn key | DynamicsHUB
14:30 - 15:30
DynamicsHUB
Type Sessie
Roundtable
Track
Manufacturing, Professional Services
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Podium voor Drinken
Spreker
Martin Vooijs, Dennis Snel

Kerngebruikers spelen een belangrijke rol in de communicatie tussen functioneel beheerders en de operationele afdelingen. Ze zijn nodig om een goede vertaalslag te kunnen maken tussen de praktijk van de werkvloer en de IT toepassingen van de organisatie.

Kerngebruikers kunnen helpen om bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te veranderen. Daarnaast kunnen ze ervoor zorgen dat de implementaties van IT oplossingen minimale impact hebben op de rest van de organisatie. Althans, in de ideale wereld zou dat een rol van de kerngebruikers moeten zijn.

Voorafgaand aan de Dynamics Experience is een whitepaper gepubliceerd waarin de ontwikkeling van de key user organisatie wordt uitgewerkt.

In deze interactieve sessie zal de praktijksituatie bij Gamko - recent live gegaan met een IT platform met Dynamics NAV als ERP component - worden gespiegeld aan de uitgangspunten van de whitepaper. Ook zal aan de deelnemers worden gevraagd hoe hun eigen situatie zich verhoudt tot de inhoud van de whitepaper. Hierover kan in de roundtable vervolgens van gedachten worden gewisseld, zodat interessante en nuttige inzichten ontstaan over het in de praktijk ontwikkelen van de key user organisatie.

Deze sessie is zoals aangegeven interactief van aard en zal ter plaatse aangepast worden aan de vragen en behoeftes van de deelnemers.

Hoe laat ik Customer Engagement renderen voor mijn klanten | DynamicsHUB
16:00 - 17:00
DynamicsHUB
Type Sessie
Roundtable
Track
Professional Services, Financial Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium voor Drinken
Sprekers
Randy Scheepens, Leo Rietbergen

In deze sessie geven wij antwoord op de drie volgende uitdagingen van Customer Engagement. Hoe zorg je voor meer loyale en nieuwe klanten? Hoe zorg je voor meer kwaliteit en vertrouwen bij de medewerker en klant? Hoe zorg je voor meer klantwinstgevendheid?

Door het bijwonen van deze sessie krijg je een goed beeld van hoe je zelf de customer engagement kunt vergroten. Deze sessie is bedoeld voor iedereen, op strategisch, tactisch en operationeel niveau, die belang heeft bij het hebben van Customer Delight.

Belangrijk aandachtspunt: Hoe zet ik Dynamics 365 in voor Customer Engagement?

Van “roeibootje naar schip”. Implementatie van CRM 2013 naar Dynamics 365 | Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
13:00 - 14:00
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Type Sessie
Roundtable
Track
Education
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Foyer 3 - Boardroom
Sprekers
Trea Bosgoed-Spinder, Rob Driessen

Hoe heeft de HAN dit aangepakt? Wat heeft de HAN aangepakt? Wat waren de valkuilen. Hoe ziet het applicatielandschap er nu uit en wat zijn de voor- en nadelen.

Privacy in het onderwijs | House of Engagement
14:30 - 15:30
House of Engagement en Kneppelhout en Korthals advocaten
Type Sessie
N.b.
Track
Education
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Foyer 3 - Boardroom
Spreker
Robbert Santifort

Vanaf 25 mei 2018 moeten alle organisaties die werken met gevoelig data voldoen aan de Europese Privacy Verordening die per die datum onze Nederlandse privacywet, de Wet bescherming persoonsgegevens vervangt.

House of Engagement (voorheen CRM Resultants) helpt instellingen en organisaties bij het realiseren van optimaal rendement uit klantrelaties en excellente klantervaringen. Tijdens deze presentatie bespreekt House of Engagement samen met Kneppelhout en Korthals advocaten, de nieuwe regelgeving en de impact die dit heeft op onderwijsinstellingen. Aan de orde komen onderwerpen als:

- Hoofdrolspelers binnen het privacyrecht
- Toepasselijke regels en beleid; Uitvoeringswet AVG
- Risico’s en uitdagingen voor het onderwijs
- Rechten van betrokkenen
- Verplichte DPO
- Wanneer opt-in?
- Bewaartermijnen

Aan het einde van deze sessie heeft u kennis van belangrijke aandachtspunten bij de verwerking van persoonsgegevens in het onderwijs.

Programma Onderwijs 2018: community-driven sessie | CRM UG Onderwijs
16:00 - 17:00
CRM UG Onderwijs
Type Sessie
Roundtable
Track
Education
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Foyer 3 - Boardroom
Spreker
Trea Bosgoed

De strategie en roadmap van Dynamics 365 in het Nederlandse HBO | Docentenplatform Microsoft Nederland
13:00 - 14:00
Docentenplatform Microsoft Nederland & Prodware
Type Sessie
Presentatie
Track
Education
Tijd
13:00 - 14:00
Locatie
Restaurant 1
Spreker
Ankie van Delden, Hans van der Hoeven

In deze presentatie worden de docenten van Docentenplatform Microsoft NL meegenomen in de strategie en nieuwste ontwikkelingen van Dynamics NAV/365BE door Prodware. Tijdens deze presentatie nemen de docenten de laatste stand van zaken door in hun eigen onderwijs. Prodware legt uit wat betekent de strategie en roadmap van Microsoft nu betekent voor de huidige Dynamics pakketten. Deze presentatie is een goede voorbereiding voor het Nederlandse HBO om de overstap te maken naar 365.

Aansluitend geeft Ankie van Delden van Hogeschool Utrecht een kijkje in de keuken. Afgelopen zomervakantie is, met wat vallen en opstaan, Dynamics NAV geïmplementeerd zodat studenten hiermee aan de slag kunnen. Ankie van Delden gaat in op de eerste ervaringen met de gebruikte NAV-versie.

De rol van de consultant en de projectleider bij ICT/ERP-projecten | Docentenplatform Microsoft Nederland
14:30 - 15:30
Docentenplatform Microsoft Nederland & GAC
Type Sessie
Presentatie
Track
Education
Tijd
14:30 - 15:30
Locatie
Restaurant 1
Sprekers
Peter Bosch, Hans van der Hoeven

In deze presentatie gaat Docentenplatform Microsoft NL samen GAC in op de rol van de business consultant en de projectleider en de wijze waarop studenten geïnformeerd kunnen worden over een dergelijke baan na hun afstuderen.

Het blijkt dat met name business studenten bij de naam Microsoft niet meteen aan business software denken en snel afhaken. In deze sessie willen we naast een schets van de problematiek ook nagaan wat er aan mogelijkheden zijn voor het opzetten van (regionale) career events, in samenwerking met Microsoft en partners.

Het is een interactieve sessie tussen docenten en partners.

Studeren in Microsoft Dynamics | Docentenplatform Microsoft NL & Avans
16:00 - 17:00
Docentenplatform Microsoft NL & Avans
Type Sessie
Presentatie
Track
Education
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Restaurant 1
Spreker
Hans van der Hoeven

Naast het bedrijfsmatig gebruik van Dynamics, maakt het onderwijs ook gebruik van dit product om studenten te onderwijzen in ERP en CRM.

In het HBO maakt men onder andere gebruik van Dynamics om de genoemde concepten te behandelen. Studenten gaan zelf aan de slag om duidelijker te krijgen wat ERP en/of CRM in de praktijk betekenen. Een aantal hogescholen is lid van de Microsoft Dynamics Academic Alliance (DYNAA), die faciliterend optreedt. Zo krijgen hogescholen de software met licenties gratis en de hogescholen en universiteiten zijn wereldwijd in overleg met Microsoft om Dynamics 365 (BE) als een service beschikbaar te krijgen voor educatief gebruik.

Studenten zijn vaak op zoek naar stageopdrachten of afstudeeropdrachten en denken in eerste instantie vaak niet aan Dynamics. Het zijn zowel business studenten als ook IT-studenten. Naast studenten hebben hogescholen ook behoefte aan pakkende gastcolleges door partners over praktijksituaties. Zo kan de student zich goed voorbereiden op de toekomst.

Naast informatie delen is het voor partners en bedrijven ook mogelijk om contact te leggen met vertegenwoordigers van hogescholen.

Ontdek wat Dynamics 365 en Artificial Customer Intelligence kan betekenen voor jouw business | Microsoft
16:00 - 17:00
Microsoft
Type Sessie
Presentatie
Track
Retail, Professional Services
Tijd
16:00 - 17:00
Locatie
Podium van de Kunsten | Level 2
Spreker
Niels Roos

We willen steeds vaker weten hoe we verschillende applicaties kunnen integreren om een eenduidig (single point of truth) klantprofiel te krijgen. Veel zakelijke applicaties sturen updates via verschillende kanalen, zoals een status update van aangekochte producten en/of diensten. Maar hoe zorgen we ervoor dat de juiste context via het juiste kanaal aan de klant wordt gecommuniceerd zodat het interessant en relevant is voor de klant?

In deze sessie gaat Niels Roos in op hoe Dynamics 365 en Artificial Customer Intelligence hierbij kan ondersteunen. Hij geeft antwoord op de vragen hoe Dynamics 365 in de juiste context en in combinatie met cognitieve diensten kan ontdekken hoe de algemene klantreis en -voorkeur eruit ziet en of dit past bij een specifiek type klantprofiel.

middag

EXECUTIVE SPONSOR

PLATINUM SPONSOR

SPONSORS

KNOWLEDGE SPONSORS

 
  

EXHIBITORS

MEDIA PARTNERS

IMPRESSIE 2016

OVER DYNAMICSHUB

Al jaren worden de evenementen van DynamicsHUB met succes georganiseerd. De evenementen worden gekenmerkt door inhoud en interactie tussen leden, partners en Microsoft. DynamicsHUB is een non-profit ledenorganisatie die zich inzet voor de belangen van bedrijven die Microsoft (business) software en technologie gebruiken. De activiteiten van DynamicsHUB zijn ten alle tijden niet-commercieel van aard met aandacht voor het behartigen van de belangen van hun leden, waarbij het delen van kennis, inhoud en het uitwisselen van klantervaringen centraal staat.

Haar missie is om de leden van de community een zo optimaal mogelijk rendement uit hun Microsoft business investeringen te laten halen.

 

Spant!
Dr. A. Kuyperlaan 3
1402 SB, Bussum